We hebben voor het spel the sims 2 speciaal een niewe computer gekocht. Wij dachten daarmee verder dus geen problemen te krijgen in combinatie met dit spel.Helaas was dit niet het geval, bij osn loopt het spel telkens vast de computer meld geen fout. Tevens wordt er maar weinig keer in het logboek een fout gemeld, maar helaas zijn deze niet te ontrafelen.Wij hebben een vriend die zeer veel van computers af weet die heeft alle nieuwe updates binnen gehaald en de computer is veel beter dan het spel sims 2 vraagt.De computer gaat vastlopen nadat nachtleven is geinstalleerd, maar de meeste problemen zijn te vinden na instalatie van huisdieren.Je kan met een paar technische mensen emailen om te kijken of er een oplossing is te vinden maar die hebben ze niet, ze weten niet wat het probleem is.Nu is het dus zeer spijtig dat we de games hebben gekocht en ons geld of omruiling voor een ander spel niet mogelijk is.Nu is mijn vraag weet iemand nog een oplossing voor het vastlopen, en hebben we als klant niet het recht als hun spel niet volgens toebehoren werkt dit te verhalen is op een of andere manier?Seline