BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

SIMPEL-weg slecht

Bijdrage door gebruiker
28-12-2010
11 reacties
Afgelopen 2 jaar heb ik een Simpel abonnement gehad. Ik was hier tevreden over.

Zij gaven aan dat er per 17 december een netwerkwissel zou plaatsvinden. ik was hier al niet blij mee, daar ik in zuid Limburg woon en zeer slecht bereik heb bij t-mobile. KPN was prima. toch heb ik het door laten gaan. tja wat kun je anders. mijn abonnement was niet opzegbaar.

bij de netwerkwissel heb ik niets veranderd, zelfde adres, zelfde toestel, alleen een andere chip wat ik van simpel ontvangen heb.

Tot mijn verbazing kan ik vanaf 17 december niet meer bellen of internetten. sms ontvangen en verzenden gaat wel en telefoontjes ontvangen ook. ik ben dus mobiel verlamd.

sindsdien heb ik al 10 keer gebeld met de klantenservice van Simpel, e-mails gestuurd enz (laat ik de gemiddelde wachttijd ook niet vergeten.... 45 min om een medewerker te kunnen spreken).

ik kan tot op heden nog niet bellen, heb geen reactie van Simpel vernomen, ik sta dus volledig in de kou.

heeft iemand een oplossing voor mij of hier ervaring mee? want van Simpel wordt ik volledig genegeerd.

Ik hoor het graag vrgr Droe
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.