BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Simpel voicemail

Bijdrage door gebruiker
10-06-2013
11 reacties
Goedendag,

Via Simpel heb ik een abonnement. Dit gebruik ik voor mijn werk. Nu werkt mijn voicemail al een aantal maanden niet. Ik heb deze echter wel nodig omdat ik vaak niet bereikbaar ben ivm bezoek bij clienten. Resultaat is dat ik iedereen maar op mijn privenummer laat bellen om bereikbaar te zijn en mijn simpel abonnement niet meer functioneel is.
Bij Simpel zijn ze op de hoogte van het probleem en zou met mij gecommuniceerd worden wanneer er een oplossing gevonden is (meerdere mensen hebben er last van). Inmiddels 3 keer gebeld, 2 maanden gewacht en nog steeds geen oplossing.
Kan ik op basis hiervan mijn abonnement opzeggen? Ik heb het abonnement afgesloten op basis van beschikbare voicemailservice.

Hartelijke groet,
Tosca
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.