BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Simpel sucks

Bijdrage door gebruiker
24-07-2012
2 reacties
Ik word er helemaal simpel van!

Twee weken geleden op een vakantie in Albufeira, portugal ben ik overvallen. Mijn telefoon zat in de tas die meegenomen is, zo ook mijn simkaart.
Een vriend heeft in nederland mijn simkaart laten blokkeren ( na veel moeite met degene van de simpel ´klantenservice´)
De simkaart was geblokkeerd, twee dagen hierna heeft mijn vader een nieuwe simkaart aangevraagd.
Deze zou binnen 9 werkdagen binnen zijn.
Ongeveer 11 werkdagen verder(vrijdag), krijg ik een email van de directeur van simpel dat er een storing is.. het is niet mogelijk om simkaarten te maken? in deze mail staat ook de vage info: binnenkort zal de simkaart opgestuurd worden.
op Dinsdag (vandaag) krijg ik met de post een simkaart.. ik was dolblij want ik had inmiddels ook een nieuwe telefoon gekocht.
De simkaart werkt helaas voor geen meter!
Als iemand me probeert te bellen krijg je een bezette lijn.
ik heb geen mobiel netwerk?
Natuurlijk is het geen optie om naar de klantenservice te bellen omdat je hier een of ander gemakkelijk bandje aan de lijn krijgt.
Als je een email stuurt krijg je vrolijk de boodschap dat het 5 tot 10 werkdagen kan duren voordat er gereageerd word? dat noem je geen SERVICE!

Daarnaast ligt dus ook de website van mijnsimpel eruit.. hierdoor kan je niets zien.
Ik wil bijvoorbeeld wel eens weten hoe lang ik nog bij deze kutprovider moet zitten!
ik vind het belachelijk.. en hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden.
Heb toch al genoeg ellende meegemaakt vind ik zelf!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.