BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Simpel is niet zo simpel

Bijdrage door gebruiker
23-05-2012
3 reacties
Mijne dames/heren,

Sinds 7 Mei 2 abonnementen afgesloten bij Simpel, bel nl nog al veel naar Suriname.
Was in de aanbieding voor 5 cent per minuut, dus toch nog wel een koopje.
Had dus 2 x 400 belminuten afgesloten, dus ook 400 minuten op de naam van mijn man.
Ik houd alles heel goed bij met die belminuten, wil beslist geen overschrijding.
Had de belminuten volgens mijn simpelaccount steeds opgeschreven, deze gegevens klopte ook.
Na vandaag is de lijst van belminuten van Simpel veranderd, dit echter wel in mijn voordeel, rekenen kunnen zij dus ook al niet.
Volgens mijn berekeningen heb ik 352 minuten gebeld en volgen hen 331 minuten.
Toch kreeg ik vandaag een mailtje of ik Euro 50,00 kan storten op hun rekening, anders wordt mijn sim geblokkeerd en of ik op mijn beltegoed wil letten.
Ook zijn er binnen de buitenlandbundel 43 minuten berekend ( Euro 43,00), dit is dus hun tweede rekenfoutje.
Ook werden er administratiekosten berekend, is dat normaal ???
Na 2 tot 3 maanden zal ik Euro 200,00 moeten storten volgens het contract, is dat ook normaal ?????
Wie geeft mij de zekerheid, dat als Simpel zo doorgaat, dat ze nog bestaan over 3 of 4 maanden.
Heb er totaal geen vertrouwen meer in, het contract loopt 2 jaar.
Is dit op deze manier ook op te zeggen, want zij komen hun contractuele verplichtingen niet na.

Hopend op een antwoord, verblijf ik met vriendelijke groet,

T. Meghoe.
[edit redactie: privégegevens]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.