Hallo,
Ik ben helaas in zee gegaan met "Simpel". ik ben helemaal niet tevreden met hoe ze te werk gaan en wil er heel graag vanaf. helaas zit ik er voor 2 jaar aan vast maar er moet toch een manier zijn om er eerder vanaf te komen. ze hebben gezegt dat ik na 1 jaar er vanaf kan maar dat ik wel alle kosten voor het 2e jaar nog moet betalen. kan ik er neit gewoon vanaf door een incassoblokkade op mn rekening te zetten en gewoon overstappen naar een andere telefoon provider?