Hallo,
Enkele weken geleden heb ik een sim only abonnement afgesloten bij Simpel. In eerst instantie zag het er allemaal erg goed uit. Professionele site, terugbel service voor het afsluiten etc.
Na het afsluiten kreeg ik de genoemde tijd de simkaart binnen, allemaal nog erg goed. Toen ik het abonnement wilde gaan gebruiken liep ik al tegen de nodige problemen aan. Internet werkte niet, mms werkte niet en verbindingen waren erg slecht. Bijna nergens verbinding, en als er uberhaupt al verbinding was dan worden er zomaar gesprekken verbroken of ben ik totaal niet te verstaan voor de andere kant.
Zelf heb ik toen een aantal mails gestuurd naar simpel. Tot op twee weken na versturen heb ik nog geen bericht terug gehad. Nadat ik besloot de klantenservice te bellen, heb ik 50 minuten in de wachtrij gehangen. Toen er eindelijk een medewerker aan de lijn kwam vertelde deze mij dat het erg druk is, en dat mails beantwoorden lang kan duren. Ik moest maar meer geduld hebben. Hoppa, weg geld aangezien je gewoon moet betalen als klant voor de klantenservice. 50 minuten mobiel bellen tikt aardig aan.
Daar komt nog bij dat Simpel beloofd bij aanmelding dat je een waardebon voor Avanti sport krijgt. Het is nu 1,5 maand geleden dat ik het abonnement aanvroeg, maar een bon heb ik nooit ontvangen.
Wat kan ik hier aan doen? Vanuit Simpel wordt weinig ondernomen.
Alvast bedankt!!