BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Simpel

Bijdrage door gebruiker
23-05-2019
13 reacties
Abbonnement Simpel,
Beste mensen, wie kan mij advies geven en of helpen.
Ik heb voor mijn zus een abonnement afgesloten bij Simpel. Simonly.
Na 3 dagen heb ik gebeld dat wij geen bereik binnen in huis hebben. Keer op keer kreeg ik advies, tips en stappen die ik moest volgen.
Na alles te hebben geprobeerd, nog steeds geen bereik.
Nu wil ik het contract annuleren, maar dan zeggen ze nee. je had het eerder moeten annuleren, binnen 14 dagen.
Met andere woorden, me zus heeft een 2 jarig abonnement en geen bereik.
Alvast bedank voor advies of hulp.
mvg Bas
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.