BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

simlock vrij maken HI telefoon

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
15-10-2006
  •  
20 antwoorden
  •  

Ik heb een samsung telefoon gekregenbij een 2 jarig abbonement van Hi (KPN) Dit abbonement is nu afgelopen en ik heb toen een code aangevraagd bij Hi om het toestel simlock vrij te maken, Providers zijn naar 1 jaar al verplicht dit voor je te doen. Ik heb de code toegestuurd gekregen maar deze werkt niet. Dus ben ik naar een winkel van de KPN gegaan en daar kreeg ik gelijk al te horen bel/mail maar de klantenservice. Dit heb ik gedaan. Het mailtje dat ik terug kreeg gaf aan dat ze het niet wisten en het kon nog wel 14 dagen duren voordat ze meer zouden weten. Uiteindelijk kreeg ik een mail met dat er een brief naar me toe gestuurd zou worden met de oplossing. Deze heb ik gekregen en hierin stond dat ze het probleem niet konden oplossen. Ik moest de telefoon maar op sturen naar een bedrijf waar ze dat wel kunnen. Ik weer een mail naar HI gestuurd met de vraag of de kosten dan voor mij zijn en als antwoord kreeg ik ja. Ik ben daarna weer naar een KPN winkel gegaan en gevraagd of zij me konden helpen en het enigste wat de medewerker zij bel maar naar de klantenservice en ging toen verder met internetten.Dit mag toch niet?Hi istoch verplicht om de telefoon simlock vrij te maken en niet ik? Weet iemand hoe dit aan te pakken? De telefoon is in prima staat en het is zonde om hem nu hierom weg te doen en ik wil absoluut geen kpn abbonement meer!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.