BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Simkaart kapot

Bijdrage door gebruiker
24-08-2009
1 reactie

Hallo,

Mijn vrouw heeft sinds januari 2009 een mobiel van Rabomobiel, nu is afgelopen zaterdag 22/08/09 haar simkaart kapot gegaan, gebeld met de klantenservice, zij sturen nu een nieuwe simkaart op, maar zij moet daar € 10,- voor betalen. Is dit normaal?? volgens mij zouden ze kostenloos een nieuwe moeten sturen omdat dit niet gewoon is na een half jaar of ben ik in de war.

Wie heeft dit al eens meegemaakt.

Overigens mijn simkaart van T-mobile ging na ca 6 jaar stuk en zij stuurden kostenloos een nieuwe, misschien hadden we het abonnement daar moeten afsluiten

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.