BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Simkaart geblokkeerd

Bijdrage door gebruiker
11-07-2004
1 reactie

Ik heb in april een nokia N3310 gekocht met KPN Hi Prepay. Vorige week zette ik het telefoontje aan, en kreeg meteen de melding dat mijn SIMkaart geblokkeerd was. Dit gebeurde op het moment dat ik mijn pincode intypte. Daarna heb ik nog 2 keer met de PUKcode geprobeerd de blokkering op te heffen. Dit lukte niet. Bij Primafoon, waar ik de mobiel gekocht heb, constateerden ze dat mijn SIMkaart echt geblokkeerd was. Dit moet normaal pas gebeuren als je 3 keer een verkeerde pincode en 10 ! keer een verkeerde PUKcode intypt. De enige remedie is een nieuwe SIMkaart te kopen van € 16. Dit wil ik niet omdat ik niet weet of het dan niet weer gebeurd. Nu ben ik dus € 90,- kwijt (mobiel, cover en beltegoed).

Herkent iemand dit probleem en wat kan ik hieraan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.