BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Sim Only Abonnement Simpel

Bijdrage door gebruiker
07-03-2011
3 reacties
Goedemiddag,

Vanmorgen zag ik een aantal klachten omtrent SIMPEL de reveu passeren en dat maakte ons een beetje ongerust.
Op 2 maart hebben mijn vrouw en ik een Sim Only Simkaart/abonnement aangevraagd, met nummerbehoud. Ons huidige abonnement bij T-Mobile loopt tot 2 maart 2011.
Opzegtermijn is 1 maand.
Voor wij onze SIMKAART in huis hebben en ons abonnement in zal gaan zal dit nog wel even duren.
Vraag is:
Kunnen wij eventueel ons abonnement opzeggen voor het in zal gaan, of zitten wij er al aan vast vanaf onze aanvraag op 2 maart jl?

Met vriendeljke groeten,
Gerard Hultink
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.