BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Sim-lock vrij!!!!!

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
21-01-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Ik heb ongeveer twee maanden terug mijn telefoon weggebracht,naar een bedrijf wat mobiele telefoons sim-lock vrij maakt. Daarvoor was er nog niks met mijn telefoon aan de hand. Nu blijkt zegt de winkelier dat er iets niet klopt metdesoftware en dat ik maar terug moet gaan naar de provider. Hier zou ik dan volgens hem zo een nieuwe krijgen. AL met al hij heeft iets verkeerd gedaan, waardoor mijn mobiele telefoon nu onbruikbaar is geworden.

Wie weet wat mijn rechten en plichten zijn???

Naar mijn inzien moet hij zorgen voor een vervangend toestel.

Met vriendelijke groet,

De heer Bijl

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.