Ik heb 2 weken geleden een nieuw simkaartje besteld bij T Mobile met een nieuw telefoonnummer.
Via internet zag ik op mijn bestelstatus dat hij bij mij afgeleverd zou zijn.
Dit was niet het geval.
Helpdesk gebeld; kort samengevat: dat was mijn woord tegen dat van de helpdeskmedewerker!!
Ik moest zelf maar het bedrijf bellen dat de simkaartjes bezorgt!?
Dit bedrijf zei dit niet te doen, werd gewoon via TNT gedaan.
Weer de helpdesk gebeld: aardig meisje/vrouw die zei "dit gaat wel vaker mis, ik zorg dat u een nieuw simkaartje krijgt.
Inderdaad 2 dagen later 3 A4-tjes, dat ik betaald had[klopt], een factuur van betaling.
En ja hoor, zaterdags de nieuwe simkaart, maar... geen nieuw 06 nr.
Helpdesk maar weer gebeld... dit moest volgens de medewerkster in de brief staan... staat er dus echt niet!
"Dan bestelt u maar een nieuw kaartje"was toen haar antwoord!!!
Weer een keer gebeld: deze medewerker zei dat ik bij een andere helpdesk moest zijn, die voor pre-paid, maar die werken in het weekend niet.
Maandags geprobeerd te bellen; echter moet je je 06 nr. invoeren om verder te komen.... en die heb ik dus niet!!!!
Wat kan ik nu nog doen, dit is zo frustrerend!!
Het gaat me al niet eens meer om 9.95 Euro maar om het principe.