BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Siemens C75

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
22-12-2006
  •  
15 antwoorden
  •  

3 maanden geleden heb ik bij een Albert Heijn franchise een telefoon gekocht, de siemens C75. Toen ik thuis de telefoon voor het eerst wilde opladen lukte dit niet, er gebeurde niks. Ik ben gelijk terug gegaan naar de winkel om een nieuwe telefoon te halen. Daar kreeg ik te horen dat de garantie voor mijn telefoon via siemens zelf liep en dat zij niks voor mij konden doen. Dit vond ik zeer opmerkelijk aangezien zij mij een kapot toestel hebben gegeven. Nog opmerkelijker was dat ik zelf bij een normale AH werk en dat ik daar te horen kreeg dat zij gewoon geld zouden terug geven. Toch weigerde de franchise winkel mij ook maar enigsinds tegemoet te komen dus heb ik de siemens helpdesk gebeld. Die zeiden dat ik mijn telefoon voor reparatie kon opsturen om hem vervolgens binnen 3 weken weer terug te krijgen.

Het is nu echter 3 maanden verder en mijn telefoon heb ik nog steeds niet terug. Ik heb al meerdere malen met Siemens gebeld en steeds krijg ik weer te horen dat mijn telefoon nog op een onderdeeltje wacht. De verklaring voor het lange wachten was het failliet gaan van Benq Duitsland. Vanwege onzekerheid over de benodigde betalingen kwamen er tijdelijk geen nieuwe onderdelen binnen. Tot 3 weken geleden. Eindelijk kreeg ik te horen dat de onderdelen binnen waren en ik over 2 weken mijn telefoon weer thuis zou hebben. Dat zou dus een week geleden zijn, maar nog steeds geen telefoon. Dus heb ik weer naar Siemens gebeld, waar ik voor de verandering te horen kreeg dat mijn telefoon aan het wachten was op onderdelen. Ik heb al meerdere malen geprobeerd gewoon een nieuwe telefoon te krijgen omdat ik hem sowieso al kapot had gekocht. Maar bij Siemens beweren ze helemaal geen telefoons te hebben. Al met al begin ik dit alles behoorlijk zat te worden en wil ik eigenlijk gewoon of een nieuwe telefoon, of mijn geld terug.

Heeft er iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar zou kunnen krijgen, of wat andere mogelijkheden zijn om de mensen bij Siemens een keer redelijk te laten worden?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.