BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Serviceverlening

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
10-04-2006
  •  
7 antwoorden
  •  

Ik heb mijn PC bij een bedrijf gekocht,nu is de PC niet zo stabiel meer en de DVD-brander is kapot. Ik heb via hun site 2 RMA-formulieren ingevuld en ook reactie op gehad. Ik heb de leverancier verteld dat ik de DVD-brander retour zou sturen en dat ik het met de PC nog een tijd zou aanzien. Vervolgens de brander opgestuurd (ik heb een afleverbewijs) en de leverancier zou mij laten weten wanneer hij hem binnen zou hebben. Nu na 4 dagen heb ik nog helemaal niets gehoord van hem en ook reageert hij niet op mail en is hij telefonisch onbereikbaar (maar dat was hij in de 2 weken daarvoor ook al !).

Wat moet ik nu doen (of anders gezegd : wat zijn zijn verplichtingen qua reageertijd etc.) O ja : de PC is 5 maanden oud en heeft in ieder geval 2 jaar volle garantie.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.