BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service van Philips

Bijdrage door gebruiker
16-04-2010
4 reacties
Ik had Philips een vraag gesteld, over eenhome cinema set.
Had net een nieuwe Camera gekocht, di efilmpjes maakt in MP4 format.
toen ik de 1e af wilde spelen op mijn Home cinema set, deed ie niks.
Ikheb toen Philiops gevraagt hoe dat Kwam, of het apparaat die gewoonweg niet af kon spelen, en indien ja of dat met een Update te verhelpen was, omdat ik anders met een Camera zat waar ik niks aan had.
Nu na WEKEN blijkt inderdaad dat het apparaat MP4 format niet af kan spelen.
dit antwoord heeft weken gekost, ik kreeg zelfs een mailtje dat ze dat niet per mail konden beantwoorden, endat ik maar ff moest bellen.
Nu zit ik dus met een home cinema set die geen MP4 af kan spelen.
En de Camera kan niet meer terug omdat de termijn vo0or ruilen CQ terugsturen voorbij is.
\Mijn vraag is heeft iemand anders dat ook weleens gehad, dat je weken moet w88 bij Philips op een vraag die binnen 5 ,min te benatwoorden is
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.