BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service Thuis KPN - Expert team

Bijdrage door gebruiker
11-03-2013
15 reacties
Ik heb al jaren dit servicecontract van KPN. Het geeft je eenmaal per jaar een uur gratis hulp. Helaas heb ik nu voor de derde jaar achtereenvolgens pech. Ik heb dit contract nu opgezegd.
Onlangs kwam de franchisenemer uit Nederweert. Hij meldde dat ik twee jaar pech heb gehad met de hulp (niet 100% capabel). Nu kwam hij zelf. Binnen 5 minuten wist hij te melden dat mijn computer opgeschoond moest worden (200 euro). Voor 500 euro kon ik via hem een nieuwe Compaq kopen. Hij zou nog langskomen. Nieuwe afspraak gemaakt. Helaas heb ik daarna niets meer vernomen van deze meneer. Geinformeerd bij KPN winkel Ekkersweijer. Daar werd mij verteld dat deze meneer mij zou bellen. Helemaal niets vernomen. Echt een totaal een onprofessionele organisatie!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.