Ik heb op 18 februari een Nokia Lumia 800 aangeschaft bij de Telfortwinkel in Gouda.
Ik kon het toestel halverwege maart pas gebruiken.
Het duurde een tijd dat mijn huidige telefoonnummer was overgezet. Na een paar dagen begaf het toestel het en bleef volkomen zwart. Ik heb het toestel op 29 maart naar de winkel teruggebracht voor reparatie.
Het toestel is toen gerepareerd en ik kreeg het retour op 25 april.Een paar maanden verder en wel medio juli stopte het toestel weer. Ik heb mijn telefoon weer naar de winkel gebracht ter reparatie op 20 juli.Ik heb tot heden mijn toestel nog niet terug.
Ook heb ik namens Telfort een brief ontvangen op 14 augustus dat de reparatie iets langer zou duren.
En dat er binnen een week weer contact met me zou worden gezocht voor een oplossing.
Ik heb tot heden niets meer gehoord en heb zelf contact met de reparatie-service gezocht.
Na een lang en boos gesprek werd mij beloofd dat ik terug gebeld zou worden.
Nog geen 5 minuten later word ik keurig terug gebeld.
Met de mededeling dat ik het met de winkel moet uitzoeken omdat de reparatie status van mijn mobiel onbekend is.
Ik vind het heel vervelend om van het kastje naar de muur te worden gezonden.
Daarom vraag ik om tips hoe ik nu verder moet handelen?
En zijn er nog meer met zulke ervaringen?