ik heb op woensdag 21 September mijn Iphone 3GS van 1 jaar oud ter reparatie opgestuurd naar T-Mobile.
Er zat een scheurtje in de achterkant van mijn toestel. Dit zou gemaakt worden en binnen 10 werkdagen zou ik een nieuw toestel krijgen. Dit was ook zo het geval... Op zaterdag 1 oktober kreeg ik mijn nieuwe toestel. alleen was van dit toestel het touchscreen kapot.. dus weer opgebeld en ze zouden een mail sturen om een afspraak te kunnen maken.
op dinsdag 4 oktober eindelijk een afspraak gemaakt en op woensdag 5 oktober zouden ze een nieuw toestel komen brengen.( het 2e toestel).
inderdaad op woesdag kwamen ze toestel omruilen en ik was geholpen zou je zeggen. Maar helaas was dit niet het geval.
Ik kreeg de software niet verder geupdate dan 4.2 en dat terwijl er nog een versie van 4.0.1 opstond. Heel erg oud dus.. De technische dienst viel daar ook van zijn stoel toen ik dit vertelde.. Maar heel vervelend voor mij.. kon er dus niets mee. Dus er werd weer een afspraak gemaakt om het toestel nogmaals om te ruilen. Toen ik de telefoon had neergelegd kwam ik er gewoon achter dat ze mij een verkeerd toestel hadden gestuurd. Namelijk een 3G i.p.v een 3GS !!!. Ik kreeg alleen maar te horen : sorry. maar ja ondertussen waren we dus al weer ff verder en ik had nog steeds geen telefoon.
Wederom gewacht op een mail zodat ik eindelijk weer een afspraak zou kunnen maken, en ja hoor vandaag was het zover.. Ze kwamen dan eindelijk na 2 1/2 week mijn nieuwe goede telefoon brengen..
Weer thuis moeten blijven, en wachten op de koerier...
Eindelijk kwam hij dan..
ik haalde de telefoon uit de verpakking, en dit was gewoon een gebruikte telefoon met krasjes op de achterkant, en dat terwijl mijn telefoon nog geen krasje had. ik had namelijk vanaf dag 1 een screenprotector op mijn scherm gedaan en hij heeft altijd in een beschermhoesje gezeten.
Wederom gebeld en ik kreeg doodleuk te horen dat dit heel normaal was dat ik een oud gerepareerd toestel zou krijgen. en toen werd ik heel link... Ik die altijd netjes is geweest op mijn eigen telefoon krijg nu gewoon een oud beschadigd ding terug.. ik had het helemaal gehad met T-Mobile, en helemaal na het kapotte en verkeerde model wat ik al had gehad.
Ik kon een waardebon krijgen om een screenprotector te kopen en een hoesje. Die zou ik er dan om kunnen doen en dan zou ik het niet meer zien... Ik koop toch ook geen nieuwe auto met een kras erop, om er dan vervolgens een sticker overheen te plakken zodat ik de kras niet meer zie !!!
Maar na heel veel moeite namen ze het toestel terug en wordt er nu weer een mail gestuurd waarin ik een afspraak kan plannen om wederom een nieuw toestel te kunnen krijgen.
Maar dit was dan nog niet alles... ik had me er al een beetje bij neergelegd, en kon in ieder geval wel gebruik maken van die oude beschadigde telefoon, totdat ik mijn simkaart erin deed en deze helemaal niet werd herkent door het toestel.
hij ziet hem gewoon niet, en nu heb ik dus weer helemaal niets. ik word hier echt niet goed van. Lang leve de goede service van T-Mobile.
Wat kan ik hier aan doen.
Helaas loopt mijn abonnement nog tot oktober 2012 anders was ik daar allang weggeweest.
Ik kan / mag mijn telefoon ook niet zelf om gaan ruilen in de T-mobile shop, anders had ik dat allang gedaan en wist ik zeker dat ik een nieuwe goedwerkende telefoon had.
Kunnen jullie mij misschien helpen om dit op te lossen, want ik heb het idee dat t-mobile er weinig aan doet dan alleen maar te blijven omruilen..