BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service scarlet/opzeggen abonnement

Bijdrage door gebruiker
12-05-2005
4 reacties

Ik bel nu sinds 1,5 maand met scarlet, alleen de service ne bereikbaarheid is zeer slecht. Afspraken worden neit nagekomen scarlet zou mijn kpn abonnement opzeggen maar dat is nog steeds niet gebuert ik krijg nog steeds nota's van de kpn voor mijn abonnement en aansluiting.

Bellen helpt niet duurt uren voor dat je iemand krijgt en als je iemand te pakken heb dan wordt ook nog eens door verbonden door verbonden tot je uiteindelijk weer bij de centrale uitkomt en dan begint e.e.a. weer opnieuw.

Kan Kassa geen onderzoek naar de service ne betrouwbaarheid van de diverse aanbeiding n.a.v. de vele klachten e.d.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.