Op mijn pc dien ik service pack 3 te downloaden omdat ik anders niet meer op dgd kan inloggen. Mijn schokvrij te is voldoende en ik heb Windows xp op mijn pc. Als ik probeer sp 3 te downloaden dan heb ik daarna geen internet meer en moet ik daarna alles opnieuw weer installeren
wie kan mij helpen? Om mijn belastingaangifte te kunnen indienen dien ik sp 3op mijn pc te hebben.