Op 31 oktober 2007 een HP Pavilion Entertainment PC type DV9623ed aangeschaft. Na de Kerst bleek de DVD speler niet goed te werken. Contact opgenomen met HP waarna allerlei tests. De speler deed het na veel geratel een beetje. Degene met wie ik sprak zou mij op 4 januari opbellen om te checken of alles goed was. Het was niet goed en teruggebeld werd er ook niet. Zelf weer HP gebeld, allerlei tests werden weer gedaan. Geconcludeerd werd dat de DVD speler vervangen moest worden en dat hij opgehaald zou worden. Een week gewacht, maar niemand kwam. Het is nu 14 januari. HP weer gebeld, weet van niets doorverbonden met reparatieafdeling. Meer dan een half uur in de wachtstand, waarna iemand zegt: "ik versta u niet" en verbreekt de verbinding. Weer HP gebeld, weer doorverbonden - nu meer dan 40 minuten wachten -. Krijg iemand aan de lijn die wederom van niets weet maar gegevens noteerd en reparatiecode geeft die ik aan degene moet geven die de laptop ophaalt en de volgende dag zal komen. Ik heb de hele dag standby gezeten edoch niemand kwam. Ben plusminus 40 euro aan belkosten kwijt en nog steeds niet geholpen. DIT IS HEEL SLECHT VOOR DE GEZONDHEID1!! Zijn er nog meer mensen met problemen omtrent de service van HP??