BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

service @home

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
13-01-2007
  •  
1 antwoord
  •  

Onlangs zijn wij overgestapt naar het totaalpakket van @home. Wat een ellende, uren bellen met de helpdesk, geen reacties op verzonden klachten per mail etc etc etc.

Ik kan natuurlijk wel onze klachten gaan uitleggen maar wil eigenlijk gewoon weten of ik dit maar moet pikken en zo nee hoe ik die organisatie nu eens eindelijk kan laten doen wat ze moeten doen. Gewoon zorgen dat alles functioneert.

Ik heb in ieder geval de abonnementskosten laten storneren. Dit verdiend ook geen schoonheidsprijs maar zorgt misschien voor een reactie.

Ik sta open voor andere suggesties.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.