Half december kocht ik via de website van Dynabyte een D-Link Boxee Box. Dit is een mediaspeler (streamer) met tamelijk uitgebreide internet opties. Na een dag veertien bleef het apparaat regelmatig hangen in het opstartscherm. De enige manier om er dan weer gebruik van te maken was de fabrieksinstellingen van het apparaat herstellen, de laatste update er over heen gooien en alle instellingen weer opnieuw invoeren. Bij elkaar nam dat toch gauw een anderhalf uur in beslag. Omdat ik op diverse fora al gezien had dat het een "bekend" probleem was heb ik in eerste instantie geprobeerd om via de Boxee Box support site tot een oplossing te komen. Denk dat ze daar ook niet zo goed wisten wat ze met het probleem aan moesten want nadat ik twee, drie keer redelijk snel antwoord had ontvangen waarin mij de eerder genoemde oplossing aan de hand gedaan werd, stokte de correspondentie van die zijde.
Ik heb toen contact opgenomen met Dynabyte en hen om een oplossing gevraagd. Ik moest het apparaat opsturen. Heb ik uiteraard gedaan met als gevolg dat van de drie maanden dat ik het ding in mijn bezit heb het nu bijna anderhalve maand bij Dynabyte staat. Op mijn twee mailtjes met vragen vwb de status van de reparatie kreeg ik eerst te horen dat reparatie 2 - 5 weken zou duren. Mijn tweede mailtje (een dag voor het verstrijken van die termijn) bleef tot nu toe onbeantwoord. Graag zou ik willen weten of het juridisch juist is een relatief nieuw apparaat zolang voor reparatie achter te houden of dat het alleen maar een slechte service van Dynabyte is.