BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service ACER

Bijdrage door gebruiker
29-08-2010
2 reacties
Mijn labtop is op 23 juli 2010 opgehaald voor reparatie en op 30 juli heb ik mail ontvangen dat hij klaar was.
Nu 29 augustus heb ik mijn laptop nog steeds niet terug.
Divese malen gebeld met het callcenter van ACES ( 10 cent per minuut ) en steeds na het in de wacht zetten kreeg ik te horen dat men daar de zaak zou regelen.Op 27 augustus voor de laatste keer tel. contact gehad en nu heeft men mij laten weten dat ik mijn labtop in de week van 30 aug - 3 sept.
terug zou krijgen.
Ik heb er intussen weinig vertrouwen in dat het nu wel goed zal komen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.