BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Seatwave tickets

Bijdrage door gebruiker
16-11-2009
7 reacties
Enkele weken geleden bestelt mijn vriendin via Seatwave kaarten voor Najib Amhali in België (Antwerpen - januari 2010). Wanneer de kaarten toekomen, blijkt dat wij niet de kaarten ontvangen die ze besteld had. We bestelden kaarten voor rij 17 en ontvangen kaarten voor rij 16. In de policy van Seatwave op hun website staat duidelijk vermeld dat ze garanderen dat de kaarten die besteld werden ook geleverd zullen worden. Indien dit niet het geval is, betalen ze alle gemaakte kosten integraal terug. Na enkele mails beweert Seatwave betere kaarten mogen aan te bieden, in dit geval rij 16. Nergens is dit terug te vinden via hun website. We gaan hier niet mee akkoord en wensen, zoals hun policy het aangeeft, gewoon ons geld terug. Op diverse manieren en met nieuw verzonnen regels proberen ze zich er uit te praten. Na mijn laatste 2 mails, waarin ik duidelijk meld dat ik hulp zal vragen aan een consumentenorganisatie indien er geen constructieve oplossing komt, heb ik geen antwoord meer mogen ontvangen. Ik volg gewoon de policy zoals die op hun website beschreven staat. Ik heb het gevoel dat Seatwave de eigen policy niet ernstig neemt. Nog iemand hier ervaring mee?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.