BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Scarlet one

Bijdrage door gebruiker
15-07-2005
8 reacties

Ik heb n paar maanden geleden scarlet one aangevraagd,met huistelefoon erbij, ik had nog helemaal geen aansluiting toen.

Scarlet one houdt in dat je 500 belminuten per maand krijgt.

Dat is mij verteld toen ik mij aanmeldde.Nu kreeg ik de rekening waarop mijn gespreken wel in rekening zijn gebracht.

Ik heb ze gebeld en toen bleek dat scarlet one nog niet die belminuten had ingeschakeld ofzo.En wie zijn probleem is het, niet die van hun, over 8 weken gaan ze pas in.

Dat kunnen ze toch niet maken?Ik ben accoord gegaan met scarlet one met 500 belminuten op mijn vaste telefoon, daar heb ik een contract van.

Nu gaat het pas over 8 weken in, ik vind dat het met terugwerkende kracht moet, die 500 minuten, vanaf het moment dat ik mijn telefoonaansluiting van hun kreeg.

Sta ik hierbij in mijn recht, en wat moet ik doen als zei dit niet willen doen?

Groetjes natascha

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.