BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

scarlet one

Bijdrage door gebruiker
29-11-2005
2 reacties

Ik heb sinds augustus een scarlet one abonnement en en het niet om naar huis te schrijven.

Ik heb een modem die niet goed functioneert, de telefoon stoort en kraakt en galmt. Soms doet de telefoon het niet en kan ik niet bellen of gebeld worden. Ik heb geklaagd bij scarlet en ik zou meteen een nieuwe modem krijgen aangezien het probleem aan de modem ligt. Na twee weken wachten heb ik nog steeds geen nieuwe modem. Toch vandaag even gebeld en nu hoor ik tot mijn verbazing dat de modems niet leverbaar zijn en men weet niet wanneer ze komen.

Verder was het niet hun probleem, volgens een medewerker van scarlet.

Wat kan ik nu doen? Eigenlijk wil ik van scarlet af, maar ik heb een contract tot augustus.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.