BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Scarlet One.........................

Bijdrage door gebruiker
10-10-2005
2 reacties

N.a.v. de mooie reclame van Scarlet heb ik in april 05 na lang te denken het besluit genomen lid te worden van Scarlet One. Deze actie was 39,95 plus de gesprekskosten. Ik had op dat moment een abonnement bij HetNet en die zou Scarlet voor mij gaan opzeggen en het zo plannen dat ik

A- geen dubbele kosten zou krijgen

B- geen lange tijd zonder Internet zou komen te zitten.

Allereerst hebben ze mijn vaste telefoonlijn overgenomen en ik moet zeggen dat het eigenlijk toen al begon ik had een hele slechte krakende lijn en de rekeningen waren niet onder de 40 p.m. maar ik had nog wel mijn abonnement bij de KPN en die kosten kwamen er ook nog eens bij. Na enige tijd kreeg ik de SIMkaart thuisgestuurd en die heb ik niet direct gebruikt. Begin Augustus werd ik gebeld door een medewerkster voor het maken van een afspraak voor het monteren van de modem en op mijn vraag of zij mijn huidige abonnement al hadden opgezegd bleek dat ik dat zelf moest doen.Ineens had ik helemaal geen internet meer had ik heb contact gehad met HetNet en KPN en wat schetste mijn verbazing mijn ADSL was op een mysterieuze manier beeindigd door Scarlet d.m.v. bepaalde codes. Ik heb direct contact gezocht met Scarlet met de mededeling dat als zij mijn ADSL zomaar verbreken dat ze dan ook maar moeten zorgen dat ze mij z.s.m. weer aan zouden gaan sluiten. Ik heb twee weken zonder Internet gezeten en toen de monteur kwam om de boel te instaleren moest er nog een netwerk kaart komen en die kon ik bij de monteur kopen voor 39.95 terwijl deze in de winkel 15 euro kosten.Ik heb hem gekocht bij een kennis met een hardware bedrijf .maar in de tussentijd heb ik nog steeds geen rekeningen gehad van onder de 50Eu en dat terwijl mijn complete pakket van 39.95 nu pas compleet was. Maar ook alle ellende begon. Zo heb ik begin september een ruime week niet kunnen bellen en toen ik daar achteraangegaan bent toen deed in eens mijn telefoon het weer en bleek dat mijn zoon ineens niet meer kon bellen met zijn mobiel met de Scarlet kaart en deze doet het nu alweer 3 weken niet meer, daarbij komt het feit dat ik nu al weer 10 dagen zonder vaste telefoon zit en alleen maar gebeld kan worden. Ik heb al talloze keren gebeld op een andere mobiel, gemaild en gefaxt en je krijg totaal geen antwoord. Afgelopen vrijdag heb ik om .8:45 weer gebeld en ben ik doorverbonden met de afdeling incasso en die mevrouw zou mijn gegevens even er bij pakken en na een minuut of 2 kwam die mevrouw weer en zei alleen ik ga ervoor zorgen dat u weer aangesloten gaat worden maar dit kan wel een paar uur duren. Om 16:45 deed mijn telefoon het nog niet, dus ik weer gebeld en daar werd ik weer doorverbonden met de afdeling incasso en die mevrouw begon mij daar voor rotte vis uit te maken. Ik was aangesloten om 09:17 die morgen maar dat was niet terecht want er bleek ineens nog een rekening open te staan van E44. en ik moest haar niet tegenspreken want ik wist niet waar ik het over had en zij wel want ze had alle gegevens daar bij haar liggen en er zou wel een storing kunnen zijn en ik werd gewoon afgeblaft. Ik werd weer doorverbonden met de afdeling van de mobiele telefoon en zij zouden de kaart van mijn zoon gaan resetten en dan zou het weer doen en zo ook met de vaste telefoon lijn en tot op de dag van vandaag doen geen beiden het nog. Ik wil graag reacties van andere mensen met soortgelijke ervaringen met Scarlet vergaren en graag advies hoe wij dit aan kunnen pakken.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.