Ook ik vond Scarlet One een goede aanbieding en heb mijfebruari dit jaar via internet aangemeld, en na korte tijd kreeg ik een bevestiging en een sim kaart voor Scarlet mobiel.Enkele weken later een brief van KPN om de lijn door te meten en een brief van Imtech die het modem op 23 maart zou komen installeren.
Op 23 maart komt de monteur van Imtech enmerktopdat er geen ADSL signaal op de lijn aanwezig is, ondanks dat deze enkele dagen daarvoor door de KPN was getest en vrijgegeven. De monteur kon hier verder niets anders mee dan dit te melden...................en vertrok.
Dit is de laatste actie dieik van Scarlet heb vernomen, buiten het ten onrechte sturen van maandelijkse kosten voor een nog niet geactiveerde ADSL lijn, ondanks talloze mailtjes, telefoongesprekken waarvoor je extreem lang voor in de wacht moet staan, faxen, elk communicatiemiddel is aangewend om aan Scarlet de onvrede kenbaar te maken, echter geen reactie.
Eind juliwas de maat vol en heb een aangetekende in gebreke stelling gestuurd met daarin vernoemd een redelijke termijn om dit op te lossen.....,de termijn is zonder reactie van Scarlet verstreken. Aangetekend een opzegging wegens wanprestatie verstuurd en de automatische incasso herroepen.....,geen reactie. Eindaugustus door een advocaat een opzeggingsbrief laten opstellen en aangetekend verstuurd, en je raad het al geen reactie. Ongeveer tegelijkertijd lag er ineens een brief van Scarlet op de mat met daarin een aanmaning(?) en de tekst dat zij mij al diverse malen hadden verzocht om te betalen(nooit iets van vernomen), terwijl zij vanaf maart onterecht het abonnementsgeld voor ADSL afschrijven.
Wij zijn nu 5 maanden verder en ik heb nog steeds geen werkend ADSL laat staan vaste telefonie, wat kan ik nu nog doen om van deze bende af te komen...........