BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Scarlet !!

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
27-12-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

tot juli 2006 was ik zeer te spreken over Scarlet: totdat ik ging verhuizen en alle problemen begonnen.

Eerst een dubbel clientnummer, nieuw telefoonnummer, dubbele kosten, en nu na enkele maanden nog steeds niet zoals het ooit was. onterechte kosten, weer gewijzigd telefoonnummer waar ik niet om heb verzocht en de grote vraag of er niet iemand van scarlet mijn zaak onder de loep wil nemen en er eens en voor altijd een einde aan wil maken zodat ook ik weer een tevreden klant wil/kan zijn. Maar daar ligt het probleem want ik word nog steeds van het kastje naar muur gestuurd (omdat ze waarschijnlijk niet weten wie hun baas is als ik er naar vraag) en heb dus nog steeds problemen.

Nu is mijn vraag aan jullie hoe kan ik dit nu voor eens en voor altijd oplossen. Geld heb ik nl. niet meer en redt het net met wat ik heb en kan dit soort geintjes er niet bij hebben om nog eens te worden afgeschildert als een ONTERECHTE crimineel !!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.