Hallo,
Ik heb een vraag vanwege een (aanbieding) en zeker de manier waarop van scarlet.
Men stuurde een reclame mail met daarop een zg aanbieding die ik niet wil. De aanbieding gaat over een abonnement voor eredivisie dat ik helemaal niet wil maar dat ingaat als ik niet schriftelijk afzeg.
Dat is een (aanbieding) die per mail is binnen gekomen en die ik ook per mail heb geweigerd.
Afgezien van het feit dat dit een nogal onbeschofte manier van doen is word mijn afzegging niet geaccepteerd en moet ik dit per post doen.
Mijn vraag nu is dit wel normaal,moet ik hier aan voldoen,het extra abonnement gaat me E 25 per maand kosten bovenop de kosten van het familie pakket dat ik al had.
Vr groeten
Albert