Mijn dochter heeft een telefoon aangeschaft via gsmweb.nl, ze heeft ingevuld dat ze een 2-jarig abonnement zou nemen van Telfort, maar ze heeft een KPN Prepaid-card gekocht voor 15 euro en niet het getekende contract teruggestuurd naar Telfort.De telefoon was simlock-vrij. Het enige dat ze dus heeft betaald is 8 euro bezorgingskosten aan gsmweb en 15 euro voor de prepaid kaart.Tot nu toe heeft ze niets vernomen van Telfort, ik ben het er niet mee eens, maar ja, wat kan ik doen.....Vraag me af of ze hier problemen mee gaat krijgen.Zo niet dan is het wel een hele domme zet van gsmweb.