Gisteren (30 april 2013) heb ik een nieuwe monitor besteld bij Saturn webwinkel. Werd bevestigd per email en ik zou het vandaag ontvangen. Daarna nog een mailtje dat ik bericht zou krijg als het klaar stond voor verzending. de hele dag staat er in mijn account: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending...Mailtje van mijn kan werd in eerste instantie wel beantwoord, want ze hadden aanvullend info nodig en die heb ik gegevens en vervolgens heb ik sinds een uur of 3 vanmiddag niets meer vernomen en wordt op herhaaldelijk mailen, waarin duidelijk maakte dat ik erg boos ben over de gang van zaken, niet meer gereageerd. Het lijkt er nu op dat ze wel mijn geld aannemen, maar niet meer an plan zijn het product te leveren. Ik had ook aangeven als het vandaag niet geleverd kon worden ze dat moeten meedelen, maar ze reageren helemaal nergens meer op. Schandalig dat een bedrijf op deze manier met klanten omgaat. Van Saturn had ik dit helemaal niet verwacht. Ik heb voor Jan Doedel met het mooie weer hele dag thuis moeten zitten en bovendien zit ik nu nog steeds achter een ouderwets e monitor van (lach niet) 15 inch(!!!). Niet bepaald leuk dus. Wat me nog het meeste boos maakt is het feit dat je gewoon genegeerd wordt. Ik heb vooruit moeten betalen en dat heb ik gedaan via Paypal. Vraag is nu, wat moet ik u doen?