BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Saturn

Bijdrage door gebruiker
20-12-2013
14 reacties
Ik heb een monitor gekocht bij Saturn en die is na 1 dag al kapot, dus ik terug naar de winkel met bewijs (filmpje) dat hij het niet meer doet en dat ik mijn geld terug wil, maar dat kan je wel vergeten bij saturn. De niet al te vrolijke service medewerker van Saturn Nieuwegein vertelde dat ik wel blij mochten zijn dat we een tegoedbon kregen en hij er niet voor gekozen had om de monitor ter reparatie op te sturen (wij gelijk op onze knieën de medewerker bedankt). Ook vertelde die persoon als de doos dicht was dan was het geen probleem, ik vroeg hem hoe ik hem dan kan testen of hij werkt als de doos nog dicht zit. De medewerker vertelde ook dat het geen probleem was want u kunt toch een andere monitor uitkiezen (sorry, maar met zo een behandeling doe ik een zaken meer met iemand) en dus ben ik blijven praten, maar, en ik heb me geld niet terug en ik wordt gedwongen om iets te kopen in een winkel waar ik niets meer mee te maken wil hebben. Ik kom daar dus niet meer terug, wat een (ik zal niet typen wat voor woorden ik er eigenlijk echt voor heb) buts service.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.