Ik heb mijn Galaxy S4 tweemaal ter reparatie opgestuurd naar Samsung. Tweemaal terug gekregen met hetzelfde probleem. De derde keer kreeg ik het bericht dat de telefoon niet te repareren is en dat ik een nieuwe zou krijgen. Vervolgens wordt er een voorstel gedaan waar ik het niet mee eens was, ik zou een in mijn ogen minder model voor terug krijgen aangezien ze de S4 niet meer produceren. Dat voelt alsof ik een Mercedes terug naar de dealer breng en vervolgens mag ik een Opel mee terug nemen. Ik was het hier niet mee eens dus wilde ik liever mijn eigen telefoon weer terug. Ondanks het defect nog een prima telefoon. Liever dat dan het andere model. Maar mijn telefoon is afgeschreven en dus niet meer terug te krijgen. Ik worde nu dus geforceerd om hun deal aan te nemen. Ook kan ik niets meer bij mijn provider en tussenpersoon regelen, omdat zij dan eerst de telefoon moeten zien. Dus ik blijft maandelijks betalen voor een S4 En ik zit zonder telefoon. Samsung heeft geen klachtenlijn, en ze zijn opeens niet meer te bereiken (personen zijn niet aanwezig, ik word niet teruggebeld, tweets worden niet meer beantwoord). Ik weet niet meer wat ik kan doen :(