BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Samsung u900 Soul

Bijdrage door gebruiker
28-01-2009
Reageer

Ik heb eind oktober via studentmobiel een nieuwe telefoon met abonnement gekocht. Hier had ik helemaal geen klachten mee, tot begin deze maand, ik haalde hem uit mn broekzak en er zat een krak aan de binnenkant! van mijn scherm, en 3/4 van mijn scherm was niet meer zichtbaar door allerlei strepen die hier doorheen liepen.De dag erna heb ik gelijk gebeld naar studentmobiel en die zei dat ik contact op moest nemen met dynafix, dus heb ik dat gedaan en moest hem opsturen.Nu 3 weken later heb ik eindelijk te horen gekregen wat ermee aan de hand is: DRUK-SCHADE. Dit valt niet onder de garantie, of ik even 184,45 wil betalen. Hier ben ik het dus niet mee eens, en heb ook al gemaild dat ik het hier helemaal niet mee eens ben maar volgens dynafix valt het niet onder de garantie, en is het mijn schuld dat mijn telefoon drukschade heeft opgelopen. Heeft iemand ideeen wat ik hiermee aanmoet?Groetjes Denise

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.