Ik heb eind oktober via studentmobiel een nieuwe telefoon met abonnement gekocht. Hier had ik helemaal geen klachten mee, tot begin deze maand, ik haalde hem uit mn broekzak en er zat een krak aan de binnenkant! van mijn scherm, en 3/4 van mijn scherm was niet meer zichtbaar door allerlei strepen die hier doorheen liepen.De dag erna heb ik gelijk gebeld naar studentmobiel en die zei dat ik contact op moest nemen met dynafix, dus heb ik dat gedaan en moest hem opsturen.Nu 3 weken later heb ik eindelijk te horen gekregen wat ermee aan de hand is: DRUK-SCHADE. Dit valt niet onder de garantie, of ik even 184,45 wil betalen. Hier ben ik het dus niet mee eens, en heb ook al gemaild dat ik het hier helemaal niet mee eens ben maar volgens dynafix valt het niet onder de garantie, en is het mijn schuld dat mijn telefoon drukschade heeft opgelopen. Heeft iemand ideeen wat ik hiermee aanmoet?Groetjes Denise