BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Samsung telefoon kwijt wat nu?

Bijdrage door gebruiker
15-05-2017
7 reacties
We hebben op 20-04-2017 een tele 2 abonnement afgesloten met een samsung mobiel de A5 2017 na 2 weken valt het toestel uit. Samsung gebeld. Toestel naar service punt gebracht, kan niet repareren, gebruik gemaakt van ophaalservicevoor uitvoer van repartie.Toestel wordtretour ontvangen, blijkt bij openmaken dat we niet ons eigen toestel retour ontvangen. Meteen samsung gebeld, wordt uitgezocht. Maar nee nog niets ontvangen wat nu, moeten we de 5 dagen wachtijd in acht nemen, wat zijn onze rechten?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.