BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Samsung s7 edge reparatie

Bijdrage door gebruiker
18-10-2016
4 reacties
Wij halen je mobiele toestel op voor reparatie en je ontvangt jouw toestel2 dagen latergerepareerd retour!* *Deze service is gratis en wordt 2 dagen later gerepareerd teruggestuurd, mits je toestel binnen de garantievoorwaarden valt en wordt aangemeld binnen de daarvoor aangeboden tijdvakken dat beweren ze dus bij samsung maar het is toch echt anders ben mijn toestel inmiddels al een maand kwijt niet meer te repareren nou ja oke kan maar al de 20e september was hij opgehaald op 5 oktober krijg ik het aanbod voor 435 een nieuwe nou ja hoop geld maar helaas doe maar binnen 10 werkdagen heb je je nieuwe toestel gisteren dynafix maar is gebeld 2 minuten gesproken een poosje naar een leuk muziekje geluisterd hoppa 12 euro achteruit samsung moet u bellen nou ja dan die maar bellen krijg je als antwoord kan nog wel zeker 2 a 3 weken duren en dat is ook niet eens zeker wat moet ik hier nou mee mijn abonnement loopt wel door maar doordat het zo een mini sim is en ik dacht ach zal een weekje duren ga geen ander toestel zoeken waar die mini sim in kan maar nu ben ik straks 435 euro nieuw toestel 100 euro ongeveer abonnement wat ik niet heb gebruikt en 12 euro bellen kwijt waar of op wie kan ik nou mijn onkosten proberen te halen of is het dikke pech
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.