BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Samsung s3 mini

Bijdrage door gebruiker
16-05-2013
5 reacties
Sinds eind oktober heeft mijn moeder een Samsung s3 mini. Al vanaf het begin zijn er netwerk problemen. Af en aan valt opeens het gehele netwerk weg. Kan niet bellen, gebeld worden, berichten versturen en/of ontvangen.

Vaker naar de Vodafone winkel gegaan voor advies en altijd weggewuifd met een 'zogenaamde oplossing'. Alles geprobeerd, niks werkt, iedereen heeft er last van, niemand snapt het en niemand heeft een definitieve oplossing. Simkaart doet het gewoon in een ander toestel, updates hebben geen zin, functies aan of uit hebben ook geen effect.

Enige oplossing die Vodafone geeft is het toestel opsturen. Maar dan draait de klant wel op voor de kosten van de reparatie en een vervangend toestel. Waarom moet de klant betalen voor een fout van de fabrikant?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.