BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Samsung I900 Omnia

Bijdrage door gebruiker
11-02-2009
1 reactie

Hallo,

Ik heb mijn mobiel via gsmweb gekocht en heb er nu het probleem mee dat hij echt om de haverklap uitgaat. het is echt heel irritant. Ik heb al eerder een probleempje gehad met deze telefoon en ben toen naar een winkel in mijn woonplaats gegaan. Hier hebben ze me geholpen, maar dat ging niet van harte. Ik had de telefoon daar immers niet gekocht. Heeft iemand enig idee wat ik hiermee kan. Ik heb niet zo´n zin om mijn telefoon op te sturen en dus een aantal weken geen telefoon te hebben.

Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen.

Groetjes Kim

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.