Mijn Samsung Galaxy S6 Edge ging op 7-9-2016 stuk. Toestel was toen nog geen 2 maanden oud.
I.c.m. een abonnement aangeschaft bij Belsimpel.nl. Via hun website het toestel aangemeld voor reparatie bij Samsung dr Mobile. Toestel wordt netjes opgehaald. Daarna een week niets meer gehoord. Ben zelf gaan tweeten en kwam erachter dat toestel niet meer werd gerepareerd. Er zou via Samsung worden gecrediteerd. Sindsdien gebeld, via Twitter en via Facebook proberen te achterhalen wat er verder ging gebeuren. Uiteindelijk gisteren vernomen dat het héél héél druk is bij Samsung en dat ik verder maar moest afwachten. Toestel is nu bijna 4 weken weg. Kan dit zo maar?