Mijn man heeft in Oktober zijn abbonement vervroegd verlengt bij T-mobile, in december begon hij uit te vallen ook al kwam hij net van de lader af en kon niet eerder weer aan gezet worden als hij aan de lader lag, even gegoogeld en kwamen we erachter dat dit een probleem van de batterij was een productie fout die Samsung erkend heeft, zijn langs de winkel van T-mobile geweest die kon ons niet helpen moesten echt contact op nemen met Samsung zelf, dit hebben we gedaan zou een nieuwe batterij opgestuurd worden dit is inderdaad ook gedaan na een paar keer bellen waar de batterij bleef, nieuwe batterij gekregen mijn man kijkt naar zijn telefoon en ziet dat zijn beeldscherm er ook bol in staat, weer contact op genomen met Samsung die wouden er eigenlijk niks aan doen, ja op sturen naar hun reparatie centrum in principe op eigen kosten want door het probleem met de batterij kon volgens hun het beeldscherm niet bol staan terwijl we dit al gelezen hebben van verschillende s4 bezitters met het zelfde probleem. Mijn man heeft later nog maar een keer contact opgenomen met T-mobile en ineens werd hij heel vriendelijk geholpen en er zou een NIEUW toestel per koerier gebracht worden. de koerier komt met een verkeerd toestel direct weer contact op genomen met T-mobile, verhaal uitgelegd en erbij gezegd dat de medewerker die mijn man gesproken heeft heeft gezegd dat er een NIEUW toestel opgestuurd gaat worden, krijgen we te horen van de medewerker dat ze dat helemaal niet doen tenminste geen nieuwe maar je krijgt een tweedehands toestel, HOEZO SERVICE! JE sluit een duur abbonnement af en door een productie fout van Samsung zelf is het toestel niet goed. Kan hier wat mee gedaan worden?