BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

samsung galaxy s4

Bijdrage door gebruiker
14-03-2014
3 reacties
Ik ben vandaag met mijn telefoon naar de winkel geweest.
Als ik mijn telefoon op de lader leg valt hij uit.
Ik heb hem al 4 keer opgestuurd voor reparatie.
In de winkel hebben ze contact gehad met HI hun vertelde mij dat ik geen nieuwe telefoon krijg.
terwijl mijn telefoon al voor 4 keer weg is geweest voor reparatie de bonnen hadden we bij ons op elke bon staat de zelfde klacht.
nu zeggen ze aan de telefoon dat ze tot 2 keer toe geen defecten hebben geconstateerd. ze willen mij daarom geen telefoon geven omdat de telefoon 4 keer moet zijn opgestuurd en oorzaak moeten hebben gevonden.

WAT KAN IK NU NOG DOEN????
.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.