BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Samsung Galaxy s2 reparatie Solid Vision

Bijdrage door gebruiker
23-09-2011
24 reacties
Ik heb om en nabij 20 mei 2011 een samsung galaxy s2 ontvangen die ik bij een Hi abonnement ontving. Binnen 2 maanden functioneerde de menu knop op het touchscreen niet meer en heb ik contact gezocht met Samsung. Die gaven aan dat ik hem kon opsturen naar Solid Vision voor de reparatie. Nu kreeg ik van Solid Vision de volgende reactie:

"De reparatie van uw toestel valt niet onder de fabrieksgarantie als gevolg van Vochtschade in laadconnector. De totale kosten van de reparatie zijn € 73,45. Dit is inclusief verzendkosten en BTW. Als tijdens het repareren blijkt dat, ten gevolge van een prijswijziging van de benodigde onderdelen, een verhoging van de reparatieprijs van meer dan 10% ontstaat, komt de oude prijsopgave te vervallen en zullen wij u in dit geval een nieuwe herziene prijsopgave sturen."

Ik heb de telefoon in de korte tijd dat ik hem had altijd in een hoesje gehad en hij is nooit in het water gevallen. De connector zit aan de onderkant dus regen druppels die hierin kruipen zijn erg onwaarschijnlijk. Ik heb nu zowel Samsuns, Solid Vision als Gsmwijzer een email gestuurd en om opheldering te vragen. Een telefoon die binnen 2 maanden stuk is door vochtschade, en daardoor geen fabrieksgarantie meer heeft, en meer kost dan 500 euro is toch belachelijk.

Zijn er nog andere mensen die recentelijk problemen hebben gehad met een ter reparatie opgestuurde telefoon bij Solid Vision? En vervolgens het makkelijke "vochtschade" excuus teruggestuurd kregen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.