BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

samsung galaxy s2 i9100-g

Bijdrage door gebruiker
16-05-2012
4 reacties
ik heb een samsung galaxy s2 i9100-g
gekocht met abonnement bij belsimpel.nl
ik heb heel veel problemen met het toestel
ik ben meerdere malen naar het samsung sevice centrum
voor reparatie , er word gezegd dat het een buitenlands toestel is en dat tie niet word ondersteund in nederland.
Tijdens het updaten loopt tie iedere keer vast
ik heb ruim een maand abonnement waar ik niks aan heb gehad. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met belsimpel en hun blijven zeggen dat ik moet dit en ik moet dat doen , ik heb veel kosten aan gehad
de toestel is nog steeds niet goed .
bij deze graag een reactie van jullie

gr rafael gallardo
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.