BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

samsung D600

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
05-02-2007
  •  
4 antwoorden
  •  

Ik heb 30 november via tele2 een samsung D600 gekregen(gekocht) bij een 2-jarig abonnement. Vanaf het begin viel de batterij snel uit en midden december heb ik de telefoon ter reparatie verstuurd naar Solid Vision. Dit na met samsung te hebben gebeld, die vonden dat het gewoon onder de garantie viel. De telefoon 4 januari teruggekregen, met hetzelfde probleem, snel uitvallen en niet willen opladen. Solid Vision had volgens de reparatiebon een softwareupdate uitgevoerd. Rond 20 januari heb ik de telefoon voor een 2e keer opgestuurd voor reparatie en nu krijg ik een mail terug dat de telefoon onherstelbaar is beschadigd door vochtschade en als ik hem terug wil hebben moet ik 42.25 euro betalen voor onderzoekskosten.

Tele2 en Samsung kunnen mij niet helpen, want de garantie valt onder Samsung, zegt Tele2 en Samsung denkt dat ik met de mobiel heb gezwommen of zoiets. De telefoon is al die weken alleen maar in huis geweest, want ik kon hem niet goed gebruiken.

Wat kan ik hier aan doen??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.