Op 08/01/2011 heb ik bij Bol.com de Samsung Apollo Galaxy I5800, Chic White besteld (ontvangen op 12/01). De eerste 1,5 à 2 weken was ik erg tevreden over het toestel. Daarna begon de ellende. Het toestel vraagt telkens om mijn pincode (terwijl deze in de stand-by modus staat). Het andere en grotere probleem is dat het toestel telkens vastloopt. Het enige dat ik dan kan doen is de accu eruit en weer erin doen. Daarna doet het toestel het weer (zolang het duurt). Ik heb hierover contact opgenomen met Samsung. Zij gaven me een harde reset code. Het toestel deed het toen weer 1,5 week en daarna begon de ellende opnieuw met als hoogtepunt 3x een vastloper op 11/02, 2x op 12/02. Daarna toestel niet meer gebruikt. Op 14/02 contact opgenomen met Samsung. Zij verwijzen met door naar Bol.com. Daarna Bol.com gebeld. De betreffende dame gaf me een adres waarnaar ik het toestel kan opsturen (Bol.com, SCE retouren, antw.nr. 4590 in Duiven). De tweede dame die ik daarna sprak meldde me dat dit niet correct was. Ik moest het toestel laten repareren bij Solid Vision (aanmelden bij www.gsmrepareren.nl). Tot mijn verbazing moet ik dan zelf de verzendkosten betalen. Mijn man heeft 's avonds nogmaals Samsung gebeld. Op de vraag wat zo'n reparatie inhoudt, krijgt hij te horen dat ze het toestel resetten, maar dat hebben wij zelf toch al gedaan?
Mijn vraag is: is deze gang van zaken normaal bij een defect toestel van net 1 maand oud? Is het normaal dat ik alles zelf moet regelen en ook nog voor de kosten moet opdraaien en dat Bol.com mij op geen enkele manier tegemoet wil komen? Zelfs een negatieve review van mij wordt niet geplaatst op hun site. Wat kan ik doen? Wat zijn mijn rechten?