BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Samsung a3

Bijdrage door gebruiker
06-04-2018
2 reacties
Ik heb een samsung a3 vorig jaar gekocht bij de media markt. Na een half jaar kon ik niet meer bellen met het toestel.
Nu ben ik een aantal weken bezig om mijn telefoon gerepareerd te krijgen maar ze kunnen met het opsturen niks vinden, ze vervangen alleen de software.
Na veel bellen ben ik nu bij een ander filiaal van samsung geweest en heb ik een nieuw moederbord erin gekregen. Maar het probleem blijft zich voortdoen en wacht nu op een reactie van samsung. Ik heb ook meerdere malen mijn geld terug gevraagd of een nieuw toestel maar deze krijg ik helaas niet.
Wat moet ik hiermee doen want wordt er moedeloos van om van het kastje naar de muur gestuurd te moeten worden.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.